miercuri, 31 octombrie 2012

Politist Halloween

   Cine-a pus politaiu-n drum , ala a fost om nebun. Cred ca astazi a fost Halloween-ul politailor. 

   Deci, venind de la servici, la o ora de maxima audienta stradala (ca de cand s-a dat drumul la frig prin oras, toata lumea merge doar cu masina - eu nu intru in aceasta categorie ca eu merg mereu cu masina :) ), mi-a fost dat sa stau in trafic aproape atatea ore cat am stat la servici. Exagerez desigur, dar nu-i departe de adevar !

     Si ce mi-e dat sa vad cand ajung la intersectie (in sfarsit !) ? Un sarman politist tinerel care dadea din maini disperat si se tinea de fluierul din dotare ca nu cumva sa lesine, ceva de speriat ! Acum sarmanul, poate voia sa faca un bine, dar atat de mult a incurcat circulatia, incat la un moment dat s-a lasat pagubas ! N-a mai dirijat traficul ! Si ce sa vezi ?! Traficul s-a descongestionat de la sine !

      Acum, fara nicio ironie, politia e buna la casa ... orasului, dar de multe ori soferii se inteleg muuuuuult mai bine in traficul urban fara ea !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)