miercuri, 10 octombrie 2012

Cum, măi, eu sunt blogger şi n-am birou ?

            De când cochetez cu bloggingul (activitate începută de curând ... după cum bine ştiţi ... ) , mi s-au ridicat şi pretenţiile, domnule, în privinţa locului de muncă (cu toate că acesta este preponderent acasă pentru activitatea in cauza). 

           Aşadar, dă-i şi caută pe net diverse site-uri de amenajări interioare, de mobilă, de diverse, astfel încât pretenţiile mele să fie si ele satisfăcute săracele, că dacă ele-s ok şi postările mele pe blog sunt de o calitate remarcabilă. Este o legătura indestructibilă.

           Şi tot din site în site, am ajuns si la office.mobexpert.ro   (pentru facebookişti link-ul este acesta : www.facebook.com/mobexpertoffice). Iată ce mi-a atras atenţia :  http://office.mobexpert.ro/produse/fill-evo/


           Hmmm ... ce părere aveţi?  Mie mi se potriveşte ca o mănuşă ! Este biroul ideal pentru un blogger ca mine : modern, un pic feminin (dacă nu este îndeajuns de feminin îl personalizez eu de nu mai ştie nici el cum era înainte) , confortabil, spaţios atât cât să mai fie loc şi de o trusă de machiaj sau de un ondulator de păr :))))) Ah, si pe el ar arata foooooaaaarteeeee bine un Tower system , tot de la Mobexpert, sau alte accesorii de pe acolo.

          În orice caz, viitorul meu birou de blogger va fi ceva special, cu totul ieşit din comun. Stay tunned, voi posta poze relevante !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)