joi, 25 octombrie 2012

FEISBUC

         Aseara am fost la o piesa de teatru, o comedie spumoasa scrisa de una dintre buzoiencele mele, Diana Iarca, actualmente actrita la teatrul Nottara. 
Piesa :
             “Feisbuc”

     Protagoniste :
         Diana Iarca=“Mioara”
         Laura Anghel="Ioana"
         Ioana Calotă=“Mihaela”
        Marina Neagu=“Gabita”

     Scenariul :
      Patru prietene total diferite au un singur lucru in comun si anume Facebook-ul.
         Mioara este prostuta, mereu indragostita.
         Ioana este corporatista si desteapta grupului si probabil cea mai realista dintre toate.
         Mihaela este libertina, mereu in cautarea dragostei cu trubaduri de pe alte meleaguri.
        Gabita este naiva, fara cont pe Facebook si singura implicata intr-o relatie reala si stabila cu un barbat.
      Patru tipologii diferite ale unor femei care in naivitatea lor amoroasa incearca sa-si gaseasca marea dragoste prin intermediul celebrei retele de socializare, trecand printr-o serie de intamplari care mai de care mai hazlii si mai penibile.
         Inspirat din fapte reale si tratand un subiect atat de actual, spectacolul "Feisbuc" este o prezentare pestrita si umoristica a modului in care retelele de socializare ne acapareaza viata, cum pot lega sau destrama prietenii, cum un Like sau un Poke poate da o alta turnura lucrurilor.
           Am urmarit captivata piesa, am ras mult, am fost impresionata. Mi-a placut !

Recomandarea mea :   mergeti sa o vedeti, nu veti regreta nicio secunda !

           „Câţi dintre noi nu au lista plină de prieteni necunoscuţi sau câţi nu au încercat să-şi găsească marea dragoste pe Facebook? Plecând de la aceste întrebări şi de la nişte fapte reale am realizat un monolog care ulterior s-a transformat în spectacolul ”, spune Diana Iarca despre propria compozitie .

2 comentarii:

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)