marți, 9 octombrie 2012

Kanal D il aduce pe Suleyman Magnificul - Sub Domnia Iubirii , iar pe mine la Istanbul - castigator al unui city break

          Moscheea Albastra, dervisi rotitori , bazaruri, matasuri, bijuterii, Kumpir, baclava, narghilea si cafea turceasca ...va spune ceva asta ? Mie da ! Cu toate ca nu le-am vazut niciodata decat in poze, nu le-am trait niciodata decat din povestiri, nu le-am simtit niciodata palpitand decat in imaginatie ! 

          Si ce-ar fi daca imaginatia ar deveni realitate ? Si ce-ar fi daca intamplarea  n-ar fi intamplatoare, iar participarea la un concurs peste care am dat "intamplator" , ar fi sansa mea de a vedea Turcia ! 

         Wow ... ce excursie de vis ... cel putin o mie de poze de facut, o mie de locuri de vazut, o multitudine de bunatati de mancat, material cat cuprinde pentru blogul meu si amintiri care se pastreaza o viata intreaga.

          De ce Turcia, va veti intreba.  Ei bine ... intotdeauna m-au fascinat destinatiile exotice, diferite , misterioase, si sincer  ... abia astept sa cutreier celebrele bazaruri din Istanbul, sa-mi cumpar matasuri de cadana si rahat cu fistic :)) Sa vad Hagia Sofia si sa ma pierd pe culoarele Palatului Topkapi in cautarea lui Suleiman si a lui Mohamed . Cine stie, poate aud si cadanele dansand :))
         Si apoi cum as putea rata un hamam sau o croaziera pe apele Bosforului? Ia spuneti voi, se poate asa ceva?

         Tocmai de aceea mi-ar placea sa vizitez Turcia , pentru ca aici este un melanj de occident cu orient, de istorie cu contemporaneitate, de libertinaj cu restrictivitate.

        Asa ca, m-am inscris in concurs ! Tineti-mi pumnii stransi, iar eu va promit sa va aduc un suvenir de la Istanbul :))))   
        
        Kanal D îti poate aduce și ție un city break la Istanbul dacă scrii pe blog o poveste despre Turcia (detalii aici). Până atunci, dacă vrei să simți și tu atmosfera specifică Turciei, Kanal D te invită să urmărești serialul Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii, în fiecare luni și marti, de la ora 20:00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)