marți, 9 octombrie 2012

La limita umanitatii

          Nu am vazut reclama la TV  , insa diversele comentarii starnite de aceasta in mediul on-line mi-a atras atentia. Asa incat , am google-it repede si am gasit-o : "Uraste.ro"

          Pe langa faptul ca din start se induce aceasta idee nefireasca, sloganurile campaniei sunt de-a dreptul revoltatoare ("uraste-ti tatal, copilul, pe tine" etc.).

          Plecand de la o idee poate buna a produsului in sine, care se vrea a fi benefic pentru diverse afectiuni (cu toate ca nu este posibil, cel putin din cate stiu eu, ca un supliment alimentar sa trateze autismul, Altzhaimer-ul sau alte astfel de boli) si pana la a ajunge la o campanie publicitara care incita la ura, este cale lunga.

          Daca celui care a avut conceptul publicitar i se poate reprosa doar faptul ca are o minte bolnava (apropo, poate el/ea/sau ei ar trebui sa se urasca pentru asta), cel care a aprobat ca aceasta campanie sa fie legata de numele produselor sale, de numele firmei sale este de condamnat, iar oprobiul la care este supus acum este pe deplin meritat. Dar cred ca nu ii pasa atat timp cat prin publicitatea facuta, fie ea si negativa, un produs anonim pana acum  a devenit brusc de o notorietate draceasca. 
          In final , pentru unii doar banii conteaza, restul ... e ura.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)