luni, 22 octombrie 2012

Nebuneala sau pur si simplu copilareala ?



            Am ramas uitandu-ma la desene animate ! Da , dar maraton nu gluma. Adica vreo cateva ore la rand : Frumoasa si Bestia, Cenusareasa, Lacul Lebedelor, Mica Sirena, Pocahontas, Cartea Junglei etc. etc. etc.

          Ce-am patit ? ... aaaa ... nimic special ... numai ca m-am cam saturat de realitate si m-am abandonat copilariei cu un castron de floricele in brate, un vin bun alaturi (da, mai, ca doar nu-s complet dusa, unele lucruri le fac in mod matur :)) ) si cu  papuceii de casa cu Mickey Mouse la picioare.

           Cateodata ma surprind  pe mine insami de cat de bine ma simt atunci cand vad un episod din Tom si Jerry sau Donald Duck. E un soi de copilareala d'aia inocenta si o stare de bine primordiala. Hai na, c-am zis-o in stil mare, dar asa simt :)))
            Si atunci ma bucur ca iata copilul din mine nu s-a maturizat, ca undeva acolo in interior lumea asta nebuna nu si-a facut loc , nu si-a intins  tentaculele distructive pana la a sufoca si sugruma inocenta.

             Daca asta-i nebuneala, atunci prefer acest soi de anormalitate puerila, dar eu cred ca multi dintre voi ati trait stari din astea copilaresti si chiar ati facut lucruri puerile. Nu v-a dat asta o stare de bine inexplicabila ?

             Pai DA ! :))))))

           


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)