joi, 25 octombrie 2012

Nu rupeti vraja

       
        E luna lui octombrie cel Brumarel, insa de bruma nici nu poate fi vorba. Vremea se pare ca tine cu cocheta vara tarzie. Toamna este atarnata in cui in calendar.

         V-ar duce ceva cu gandul la Craciun ?  Nu?  Atunci ia duceti-va voi in ... supermaket-uri , spre exemplu in Kaufland. Eu fusei .
        M-am trezit in raionul de dulciuri printre bomboane de pom, turta dulce cu Mos Craciun si ciocolata om de zapada. Si mai departe ... la raionul de iarna cu ornamente, brazi artificiali, globulete si instalatii multicolore.

       Ma uit la data din calendar ... nu , nu ma insel , e octombrie, e luni. Mai sunt doua luni pana la Craciun !
     
       Toate acestea mi se par nefiresti, ne la locul lor. Daca ne obisnuim de acum cu atmosfera sarbatorilor, cum vom mai simti spiritul lor atunci cand le va veni sorocul ?!
       Comercializarea excesiva ne secatuieste, ne perverteste moral si spiritual, ne fura placerile simple si naturale, ne face roboti.

       Dati-mi asteptarea inapoi ... dati-mi suspansul acela al sentimentului ca ceva frumos se apropie,  fara insa a-mi deslusi misterul. Lasati-ma sa ma bucur abia atunci, din plin si complet de frenezia revelarii miracolului.
       Nu rupeti vraja !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)