luni, 15 octombrie 2012

Workshop de fotografie sau despre cum m-as putea apuca de fotografiat


http://blogalinitiative.ro/wp-content/uploads/2012/10/1-afis-workshop_23641.jpg

          
               Un workshop de fotografie !
               Sa ma inscriu, sa nu ma inscriu ?!

               Suna totusi interesant si fascinant, cu atat mai mult cu cat eu sunt o mare admiratoare de arta fotografica. Mare dilema, mon cher...

               De fapt, cand am citit pe Blogal Initiative despre campania "Fotografie pentru companii", nu m-am inscris din prima in competitie.
              De ce ? Pai pentru ca ma gandeam ca nu am experienta in ale fotografiei profesioniste, fiind doar amatoare in domeniu . Destul de puerila motivarea, nu-i asa?
               Insa ideea unui astfel de workshop nu-mi dadea pace si ma tot intorceam la pagina cu campania respectiva. Am inceput sa analizez pro si contra avantajele si dezavantajele unei participari la un astfel de workshop si mi-am dat seama ca de fapt dezavantaje nu sunt.

             In primul rand, workshop-ul "Fotografie pentru compani" nu se adreseaza neaparat celor cu experienta in arta fotografica, ceea ce este foarte bine pentru mine !
             In al doilea rand, partea practica reprezinta peste 70% din durata cursului, urmand a se experimenta multe tipuri de fotografie ... din nou o bila alba.
             In al treilea rand, cursul e sustinut de Adrian Holerga, un profesionist in domeniu, de la care as avea multe de invatat.

             Asadar, pentru mine ar fi o excelenta experienta, mai ales ca am inceput treaba asta cu bloggingul. Aici este necesar, ca pe langa exprimarea scriitoriceasca, sa existe si o parte vizuala. Acum, sa recunoastem cinstit, imaginea vinde, iar cu cat imaginea este mai buna si realizata mai profesionist , cu atat atrage mai mult publicul.
            Pe de alta parte, pentru mine este o modalitate de dezvoltare  a unor abilitati pe care stiu sigur ca le am. Adica, fara falsa modestie, spiritul artistic nu-mi este deloc strain. :D

         Dar, destul despre mine ! Acest curs este potrivit si pentru aceia dintre voi care vor sa isi perfectioneze abilitatile de fotograf si vor sa invete metode simple si eficiente in fotografia de eveniment, produs sau sedinta foto in locatie, pentru a-si mari rata de succes a fotografiilor realizate pentru companii.  
          Va recomand sa accesati link-ul urmator si va veti elucida singuri asupra acestui aspect :   http://www.f64.ro/fotografie-pentru-companii-workshop-foto-28-10-2012.html      

          Acestea fiind spuse, lumina buna si spor la fotografiat !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)