vineri, 5 aprilie 2013

LET'S SALSA , PEOPLE

        In ultima perioada mi-am cam innebunit rudele, prietenii, cunostintele mai apropiate sau mai indepartate (practic pe toti cei cu care interactionez :)  ), cu ce credeti ?! 
          Ghiciti din trei incercari ?  Ia sa vedem !  Nu ?!  
          Eeee, va zic eu ... cu salsa :))))

         Da, da ... cu salsa, bachata, cha-cha, kizomba, cumbia si alte dansuri latino! Si asta, nu pentru ca numai m-as uita la ele, ci pentru ca le si practic.  Eeee, ma roooog, nu va ganditi acum ca as fi vreo Desiree (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc, ceilalti puteti sa va updatati uitandu-va aici : Bachata World Champions 2012 Daniel & Desiree) !!!
          Relax, sunt doar incepatoare :).

        Cautam de mult timp in urbea care-mi mananca zilele, o scoala de dans care sa ofere cursuri de dansuri latino, dar care sa nu para a fi chiar ca la scoala. Adica, daca tot vreau relaxare, pai relaxare sa fie !
        Din pura intamplare, pe la sfarsitul lunii noiembrie, am aflat de Salsa Place (click) si (coincidenta sau nu - dar cum nimic nu e intamplator in viata - tind sa cred ca nu), urmau sa faca o noua grupa de incepatori in decembrie !!!
           Yeeey ... da-i urale, topaieli si veselie mare, cautare pe Facebook, Google, pe la prieteni (in aceasta exacta ordine !) sa aflu mai multe despre ei.  Si nu mare mi-a fost uimirea sa aflu ca existau de vreo 2 ani si in plus ca au fost si initiatorii si organizatorii la Buzau a primului Carnaval de Salsa - Carnavalul care a miscat Buzaul pe ritmuri de salsa (click.
Bai, nene , eu pe ce planeta sau univers paralel fusei de n-am stiut pana atunci ?!

         Anyway ... acestea fiind spuse, iata-ma ca de cateva luni bune merg in mod constant la cursuri, la practica, la party-uri si pot spune deschis si cu toata sinceritatea ca imi place unde am nimerit :)))
      Imi place atmosfera, imi plac instructorii, imi plac colegii, imi place implicarea si pasiunea cu care aceasta se realizeaza.
        Imi place ca atunci cand suntem toti, cand dansam in sincron, in perechi, chiar si de unii singuri, lumea se uita la noi cu ochi admirativi, cu gura cascata la propriu, cu dorinta aceea de a face si ei parte din ceva atat de frumos. Ei bine, nimic nu-i impiedica sa ni se alature :) Suntem o comunitate deschisa ...  salseros y salseras :)))

            Pentru mine salsa a ajuns sa fie un exercitiu de dezvoltare personala. De ce ?! Pentru ca salsa inseamna in primul rand socializare, inseamna sa-ti invingi propriile temeri, sa-ti depasesti propriile limite, sa-ti descoperi adevaratele talente, sa te redescoperi pe tine, sa iti dezvolti puterea de a lupta pana la capat atunci cand afurisita aia de pirueta sau acel inside-turn netrebnic nu-ti iese, mama lui , oricat de mult ai incerca :)
        Salsa e mai mult decat un dans, este relationare cu partenerul/a (nu in sensul amoros, carcotasilor), ci in sensul increderii in celalalt, al intelegerii din simple semnale care-i miscarea care urmeaza, care-i pasul ce trebuie facut. Abandonul in mainile partenerului de dans si in ritmurile atat de latino ale muzicii, fac dansul spectaculos, fac capetele sa se intoarca si privirile sa nu se dezlipeasca de pe perechea prin care sunetul capata forma, unduire, imagine.
        Salsa intareste caracterul si modeleaza trupurile, insufla voie buna si te poarta pe taramuri sud-americane. Te duce cu gandul la Rio, la Caracas, la Chile. Salsa te face sa vrei sa fii mai bun, mai adevarat, mai viu. Salsa distruge barierele, uniformizeaza trecutul fiecaruia dintre noi, aducandu-ne la zero si de acolo invatand sa crestem, sa ne transformam, sa fim altii.
           Vezi filmul "Shall we dance" si vei intelege ca dansul, asa cum fiecare dintre noi il poate practica, este eliberator, este relaxant, este hipnotizant si creaza dependenta. Este ca un drog care iti intra in sistem si de care nu te mai poti debarasa, iti schimba viata in bine! Dansul este libertate !

               Asadar, haideti sa traim in pasi de dans ... LET'S SALSA , PEOPLE !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)