luni, 3 octombrie 2016

Dansul ... si barbatii

        Eu inca n-am inteles care-i treaba intre 99,99999 % dintre barbati si dans ... in sensul ca nu-i nicio treaba.
       Dansul e pentru femei si gay, cica.
       HUH ... CEEE ?! 
       Hai sa emitem judecati de valoare fara sa ne gandim, si dintr-o data sa facem categorii.
      Adica daca io, ca o femeie tipica ce sunt si careia ii place dansul, vreau sa merg la o petrecere si sa ... aaaaa ... DANSEZ, trebuie musai respectiva petrecere dansanta sa fie numai de femei sau, in cel mai bun caz sa fie si vreun d'asta cu orientari aparte ca sa ma simt si io bine, adica sa ... aaaaa...sa DANSEZ ?! Sa joc d'alea gen o sirba in doi, o hora(tot in doi), un vals, vreo doi pasi de tango sau mai rau, vreo doi, trei pasi de salsa ?!
        Mooooaaammmaaaaa ... am enumerat io alea de mai sus asa lejer ?! Mooooaaaaaamaaaaa, parca am injurat deodata, in aceeasi fraza, de mama, de tata, de tot neamul viu si adormit, de catei, de pisici, de porcul de la Craciunul trecut si de mielul de la Pastele ce va sa vina. 
     O adevarata blasfemie sa vorbesti de ... ce-s alea?!  Dansuri ?! Adica, ce-s alea, in puii mei ?! (ca sa nu zic p*** mea ca deja am mai folost expresia in postarea anterioara )
        Cat de cool, macho, perfect barbatesc poate fi sa nu stii nici macar sa faci doi pasi de dans cu partenera ta?! Adica, nu-ti zice nimeni sa fii guru dansurilor si sufletul petrecerii, dar nici s-o arzi calificat pe scaun toata noaptea parca nu-i ok, cand pe ea o danseaza toata lumea. Pe prietena ta, desigur. :)

        Dansul are atat de multe valente ... poate fi emotionant, amuzant, senzual, erotic pana la nebunie, innebunitor si uneori enervant. :)
        Am admirat intotdeauna cuplurile care se simt bine dansand. Au acea comuniune care se emana si prin dans, si sot-sotie fiind , nu se pune problema de gay-sme sau alte fantasmagorii. Sunt frumosi si calzi si, indiferent cum se inteleg in realitate, cum se simt atunci cand nu-i vede nimeni, ceea ce transmit prin acel dans in cuplu este unic.
        Sunt oameni si oameni, sunt cupluri si cupluri, dar eu intotdeauna ii voi admira pe cei care stiu si vor sa danseze. Pentru ca pentru mine dansul este o exprimare artistica, oricat de stangace ar fi. Este o relaxare si o traire.

         Cat de penibili vi se par cei din video de mai jos? Mie nu mi se par deloc (dar io-s doar o biata femeie sensibiloasa si nu inteleg deloc testosteronul dus la extrem. Pardon , ma scuzati, va rog) !

2 comentarii:

  1. Dansul este pentru barbati (repet, barbati) asumati, nu pentru mojici care se viseaza "macho duru' ". Un barbat care danseaza are pasiune, are substanta, are charm,eleganta.. are tot ce vrei. De aici si frustrarile barbatilor care nu danseaza pentru cei care o fac, pentru ca li se duc nevestele la cursuri de dans sa le faca altii sa se simta bine...fiindca ei sunt prea... "barbati" ca sa danseze. Ei sunt singurii pierzatori din socoteala asta....mai ales cand partenera ramane sa-si "danseze" viata ..la propriu si la figurat...cu un altul care are mai multa pasiune, substanta, charm, eleganta si altele... :D

    RăspundețiȘtergere

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)