luni, 14 ianuarie 2013

Anul 2012 prin calatorii 1 - Benvenuti a Rimini !

       Asa cum am anticipat in postarea anterioara, incep omagierea anului 2012 prin relatarile despre calatoriile pe care mi le-a oferit in dar.

      Astazi ... Benvenuti a Rimini !

               Rimini - Italia


             Un oras pitoresc la Marea Adriatica, un oras de vacanta pentru familii si nu numai. Plaja superba, curata si foarte, dar foarte lunga.


             Pentru amatorii de cultura si civilizatie, orasul vechi ofera o gura de istorie medievala.
             Bine conservat si intretinut, orasul vechi te transpune intr-o lume diferita de agitatia lui Rimini cel contemporan.


        Rimini nu este un oras exagerat de scump (si asta o spun avand in vedere ca am fost in Rimini in iulie. Probabil preturile mai cresc in luna august, considerata a fi o perioada de varf)

         Lumea este foarte colorata si vibranta si galagioasa. Toti te vor indemna sa mergi sa vezi si sa te dai cu „La Ruota”. Ce-i asta ? Eeeeee ... lasati ca vedeti voi . Un mic indiciu: asa ceva ofera o imagine panoramica orasului. De preferat sa incercati seara sau noaptea, pentru ca panorama este una unica.


     Mancarea – italieneasca :D
     Lasand la o parte gluma (putin rasuflata as zice eu), este un „must” sa mananci preparate pe baza de peste si fructe de mare . Locul abunda in oferte care mai de care mai apetisante. E musai sa incercati tot ceea ce tine de mancarurile specifice (gen paste, pizza etc.) pentru ca , deh, unde poate fi mancarea specifica mai gustoasa decat la ea acasa? 


      Restaurantele, braseriile, cafeteriile, gelateriile sunt la tot pasul. Un indiciu – acolo unde sunt mai aglomerate inseamna ca mancarea este buna si pretul mai accesibil.

Foto di Ristorante Nettuno, Rimini       Mi-a placut foarte mult restaurantul Nettuno, localizat pe plaja, cu o vedere superba la mare. Este putin mai scump, daaaaaar mancarea este exagerat de buna si merita sa ai un adevarat rasfat culinar daca tot ai ajuns in Rimini. :D Aici am mancat fructe de mare reci si calde , preparate din sepie, caracatita, peste de mare si am savurat un vin foarte bun. Recomand din tot sufletul :D
      Daca ajungeti in Rimini nu evitati gelateriile !!! Inghetata mai buna ca acolo nu am mancat nicaieri !

          Cazarea - hoteluri sunt la tot pasul, pentru toate gusturile si buzunarele. Daca va planificati din timp excursia puteti beneficia de chilipiruri. Spre exemplu in perioada in care am fost eu (repet - in iulie) am avut camera dubla Twin, cu mic dejun inclus la hotel de 4 stele cu 79 Euro/noapte.      

            Hotelurile sunt amplasate de-a lungul plajei, pe doua sau trei randuri, la o distanta de plaja de cel mult 15 minute de mers pe jos (pentru cele mai indepartate). Oricum nici nu simti cand trece timpul pentru ca pe tot drumul sunt tot felul de magazine, magazinase care va vor lua ochii si sa vor face sa zaboviti la ele mai mult decat credeti :D


      Rimini vara este un deliciu. In fiecare seara este ceva spectaculos de vazut. In perioada in care am fost eu, in orasul vechi erau diferite activitati de la spectacole la targuri in aer liber. Clar nu te poti plictisi !
    
      Pentru cei petrecareti, Rimini este recunoscut in Italia ca fiind orasul distractiei, datorita cluburilor , atmosferei boeme si a vietii lejere. Party-uri sunt in fiecare noapte !

        A rivederci Rimini al piu presto possibile !  :)

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)