luni, 5 noiembrie 2012

James ... Blond

                In week-end m-am dus sa vad si eu cel mai nou film din seria James Bond , "007 : Skyfall", ca tot se vorbeste despre el de la lansare incoace.

               Ce pot spune este ca are parte de o promovare mult prea buna pentru ce este el de fapt! Filmul este supra-apreciat si o adevarata dezamagire in ceea ce priveste scenariul. Daca la categoria efecte speciale sta bine (trebuie sa recunosc ca mi-a placut din acest punct de vedere), la categoria "poveste" si "derulare subiect" e slabut rau de tot. Si mai tine si foooarte mult (143 de minute !). Atunci cand crezi ca se termina, mai incepe ceva :( .

             Trecerea intre diversele etape ale filmului este destul de brutala si fara legatura, plus ca n-am inteles de ce pentru a salva o persoana trebuie sa o izolezi de restul lumii, intr-o casa parasita de la mama naibii, unde oricum nu ai nicio sansa de reusita in a supravietui ca nu-i absolut nimic in jur de care sa te poti ajuta ! Bine, n-am inteles de ce mai multe chestii s-au facut asa cum s-au facut, dar ma rog, poate nu stiu eu care-i treaba cu scenariul filmelor de actiune :))) Pe alocuri si interpretarea actorului principal pare fortata si deloc realista.

              Aaaa ... si mai e ceva, a alergat Bond asta in film de am slabit eu numai uitandu-ma la el !

            Daca sunteti curiosi, mergeti sa vedeti filmul, dar va avertizez sa va inarmati cu rabdare ! Sincer, reclama la Heineken este infinit mai buna decat filmul asta !


2 comentarii:

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)