luni, 12 septembrie 2016

Astazi despre "interpreti" si "interpretari"

      Astazi despre "interpreti", adica despre cei care, citindu-mi postarile au senzatia ca imi cunosc si viata, permitandu-si astfel sa-mi dea sugestii gen "keep your love life prive" si facand totodata "interpretari" elucubristice ale celor scrise de mine :)

      Hai ma, seeeriiiioooos ?!?!?! Adica, pe buuuuneeee ?!?!?
      Reveniti-va oameni buni, atunci cand scrii sau postezi ceva, iti asumi ceea ce faci (asta daca nu esti total imbecil si inconstient - ceea ce este, desigur un nonsens). 
      Cunoscandu-ma eu pe mine insami de vreo cativa ani buni (cel putin de cand am inceput sa fiu constienta de lumea din jurul meu, adica de pe la vreo 3-4 ani anisori ), pot spune clar si raspicat ca inainte de a vorbi / scrie imi conectez total creierul la gura / mana si judec ceea ce spun, ceea ce scriu, ceea ce fac public si ceea ce tin privat. Se numeste constientizarea propriilor fapte si asumarea lor ! Asta o poate face doar un om inteligent! Multumesc, daaa, eu chiar asa sunt! ;)

      
      Asa ca, va dau un sfat : nu mai puneti botul la tot ce postez eu si mai ales nu mai etichetati toate postarile ca facand referire la viata mea din acel moment sau la oamenii care fac parte din viata mea.
      Ia fiti voi oleaca destepti si separati graul de neghina. Asta daca puteti, pentru ca nestiind toate detaliile vietii mele, nu prea aveti cum !
      Ati auzit de scenaristi ?! Nu cred ca toti scriu filme din propriile experiente ;) (ma gandesc cu goaza la scenaristii de film horror... ar fi total inspaimantator sa aibe astfel de vieti din care sa se inspire :D )
     Apoi, daca sunteti asa de marinimosi in dat sfaturi, ia nu mai faceti voi publica "your private life" prin poze, postari si alte asemenea, care va desconspira starile de spirit si momentele din viata. Ia fiti voi aia primii cu exemple personale si dupa aia cu sfaturi asa de pertinente ;) 
     Multumesc frumos !
     In rest, toate bune!  (ca sa-l parafrazez pe Mircea Nicolescu, pe care il citesc mereu cu foarte mare placere aici https://mirceanicolescu.wordpress.com/ )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)