marți, 16 aprilie 2013

Bilancia - ospitalitatea preparata romaneste

        De cate ori nu v-ati gasit in postura de a va lasa gura apa (la propriu) uitandu-va in cine stie ce vitrine ale cofetariilor, patiseriilor, magazinelor alimentare etc. ?! Eu de multe ori, mai ales cand vine vorba de prajituri :)

       Dar de cate ori v-ati intrebat ce anume contribuie la minunatia de bunatati culinare (lasand la o parte maiestria bucatarului), incepand de la pregatire, coacere, pastrarea in vitrine frigorifice sau calde si pana la momentul in care preparatele va ademenesc ostentativ din farfurie?
      Ei bine, eu nu am dat prea mare atentie acestui lucru pana acum. De ce? Pentru ca, sincer, gatitul nu este una dintre activitatile mele preferate, insa mancatul ... hmmm ... cam da :) Drept urmare, nu prea eram la curent cu utilajele de gatit. Asta pana cand am aflat de Bilancia.
      Am avut o revelatie intrand pe site-ul lor si afland mai multe despre aceasta firma. 
      Raman perplexa si ma intreb daca pana acum este posibil sa fi mancat preparate gatite la utilajele fast-food  fabricate de ei ?!  Chiar si in Italia sau poate Israel, sau poate prin alta parte pe unde mai umbai eu prin lume ?!  Ei bine ... tot ce-i posibil ! Va veti intreba de ce.  Iata si raspunsul ...

        In primul rand, am avut un sentiment d'ala de mandrie nationala, afland ca  Bilancia  este o firma cu capital INTEGRAL romanesc, care din 1992 si pana in prezent   si-a facut un nume pe piata europeana si nu numai in domeniul distributiei de utilaje si accesorii pentru industria ospitalitatii. Colaborand cu peste 200 de parteneri din 22 de tari situate in Europa, SUA si Asia, Bilancia s-a dovedit de-a lungul timpului a fi un adevarat partener de afaceri, oferind pe langa gama larga de utilaje si accesorii profesionale si numeroase servicii gen mentenanta, consultanta de specialitate, training (ultimul eveniment de acest gen a fost  Seminarul de Gastronomie din 09.04.2013 de la Bucuresti).
        Intr-o perioada in care firmele neaose romanesti, cu succes in afara granitelor tarii, le poti numara pe degete, iata ca Bilancia a reusit sa-si promoveze si dezvolte afacerea la nivel aproape mondial, oferindu-si serviciile si produsele profesioniste si de calitate catre hoteluri, restaurante, firme de catering, cofetarii, pizzerii, patiserii, cafenele, macelarii, carmangerii, magazine alimentare, spalatorii etc. de pe toate cele trei continente.

         Pe langa faptul ca Bilancia ofera utilaje profesioniste, unele dintre ele pot fi achizitionate si de noi, mirenii de rand :)

         La sectiunea utilaje fast-food  am gasit aparate de hot-dog, tostiere, salamandre, grill-uri electice, crepiere , friteuze , aparate de facut waffle si shaorma  si orice altceva ce v-ar placea sau v-ar fi util in bucatarie.

         Uitandu-ma la vitrinele de expunere calde de la aceeasi sectiune, ma cam trece un gand ca mi-ar placea sa am o mica afacere cu o patiserie sau un mix intre o cafenea si o patiserie, in care, intr-o atmosfera cosy si familiara sa imi intampin clientii cu bunatati frantuzesti          sau italienesti, expuse frumos in vitrinutele imbelsugate. Sa savuram impreuna un ceai sau o cafea cu lapte, bucurandu-ne totodata de bunatatile preparate la  masina de facut clatite sau la salamandrele electrice de la Bilancia.  
       
       Apoi gandul imi zboara in parc, la o plimbare cu bicicleta, la un timp de relaxare pe o bancuta la soare rontaind niste floricele cumparate de la vanzatorul ambulant vorbaret si amuzant, stationat momentan langa Obelisc, cu a sa masinuta de popcorn cu carucior, care este bineinteles marca Bilancia. :)

       
        Ce sa zic, sunt profund impresionata de aceasta firma. Mi se pare ca, pe langa faptul ca produce si comercializeaza produse de calitate, se prezinta destul de bine si ca marketing. Site-ul lor www.bilancia.ro, este bine structurat. Intr-o secunda gasesti ceea ce te intereseaza, se promoveaza bine si , daca vrei sa ii contactezi, ai toatele datele la dispozitie, inclusiv pentru sucursalele din Brasov, Iasi, Constanta, Craiova, Timisoara, Sibiu si Cluj.

       Well done Bilancia ! ...Ospitalitatea se pregateste romaneste ! :)
               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)