vineri, 22 martie 2013

Momente din viata - ep. 3

           Un loc vreau ... atat. Un loc de parcare cat mai aproape de restaurant. Un loc cat o cale de scapare rapida in caz de urgenta emotionala. Ah, uite unul tocmai bun. Bineeeeee ... mi-am asigurat salvarea. Zambesc!
          Are o voce sexy la telefon. Daca si el e la fel ca voceaaaaa ... uhuhuuuuu ... n-o sa am nevoie de scapare, poate doar de o SALVARE, d'aia SMURD :)))) Oare 112 e si pentru urgente emotionale?!
        Zambesc din nou coborand incet din masina. De data asta insa zambesc tânt, cu o imaginatie mult prea bogata. Si doar mi-am zis sa nu ma mai arunc cu capul inainte, ca un pur-sange care-si aduna tot curajul sa treaca de primul obstacol. Si doar mi-am zis sa nu-mi fac iluzii si sa iau lucrurile asa cum sunt, sa nu anticipez, sa nu ... sa nu ... Si doar mi-am zis !!!! Eeeeee ... si ce daca mi-am zis !
        
          Ia uite, tocmai ochisem un loc de parcare numai bun. Cine mama ma-sii l-a ocupat asa repede ?! Mai e unul dupa? Da!  Ok atunci. Intru furtunos in parcare, opresc motorul, deschid usa, cobor!
          Nu incetez sa ma gandesc ce voce frumoasa are la telefon. Nu m-am putut abtine si i-am dat un SMS dupa ce a inchis "Ce voce frumoasa ai!" Eu am facut asta?! Bah, esti prost??? !!!! Nici nu ne-am vazut si deja am inceput sa flirtez cu ea. Hmmm ... cam atat despre hotararea mea de a incheia totul chiar in seara asta. Daca tipa arata bine, la dracu' cu hotararile. Vrajeste-o, poate chiar si obtii ceva in seara asta!
         A trecut ceva de cand am avut o intalnire cu altcineva decat cu ... Da-o in colo ! Ce-mi veni sa ma gandesc la ex-a ?! Poate aia doi ani cat am stat impreuna m-au domesticit?! Bleah ... no way !

         "Ia uite ce misto arata tipul asta", imi zic uitandu-ma la barbatul brunet care coboara din masina alaturata, in timp ce eu incercam sa inchid usa propriei masini, mai-mai sa-mi prind degetele la portiera.  Imi iau ochii de la el si ma indrept spre restaurant. Zbang ! WTF ? Mi-au cazut cheile din mana si nici n-am observat, poseta imi tot aluneca de pe umar. Al naibii vant, acum se gasi sa bata ... tot parul imi e in ochi ! Bine ca n-am cazut cand am urcat pe trotuar ca m-am cam impiedicat de bordura. Ma redresez repede, imi indrept spatele ... merg mandra ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ... "Bai, totul tine de atitudine" imi zic plina de incredere. "I'M A DIVA, la naiba!" Mai ales cand simt privirile aluia atintite asupra mea. Cred ca s-a distrat copios urmarindu-ma. Deschid vertiginos usa restaurantului si ma pierd inauntru, ascunzandu-ma de ochi prea scrutatori.

      "Hmmm ... da' ce-avem noi aicea ? E plin de caprioare, bine ca mi-am luat alicea !" imi rasuna versurile astea in minte uitandu-ma la tipa ce tocmai isi inchide usa la masina. E draguta, nu neaparat o frumusete izbitoare, dar iti atrage privirea. Ia uite ce mers unduitor are! Oare se prosteste sa-mi atraga atentia sau asa merge ea ?! Aoleuuu ... a scapat cheile ... NU TE APLECAAAAAAA ... NUUUUUU ! sau poate mai bine DAAAAAAA ! Aproape ranjesc la imaginea ce deja mi-o anticipez in minte. Siiiii ... siiiiii ... YEEEEESSSSSSS. Dar are ceva in modul cum se apleaca sa-si ia cheile, nu e obscen, nu e provocator, nu e asa cum m-as fi asteptat ... e ... atragator, dar in alt mod.  Se ridica repede, elegant. Ups ... s-a impiedicat sau mi s-a parut ? Frate, da' ce mandra e !!! Ce increzuta !!! Ce ti-as da eu o corectie sa nu mai umbli cu nasul pe sus !!! Imi place parul ei. Oare o fi la fel de matasos cum se vede de la distanta ? Ma misc incet spre usa de intrare in restaurant, nelaundu-mi ochii de la tipa increzuta care dispare grabita dupa usile localului. Frate, ala de-o are , cred ca are mult de furca cu ea !!!

  - va urma -

        Nota autorului : Incep astazi seria povestirilor inspirate din viata celor cu care m-am intersectat de-a lungul existentei mele. Nu sunt experientele mele personale, cu toate ca in unele din ele ma regasesc si eu :) Am ales sa efectuez naratiunea la persoana I pentru ca mi se pare mai expresiva, mai implicata, mai adevarata. Sper sa va placa si sa cititi in continuare "Momente din viata".
                                         Astept critici, comentarii, chiar intamplari de ale voastre pentru care sa imi dati permisiunea de a le romanta si include in aceasta culegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)