vineri, 29 martie 2013

ZorileStore si un ambasador cu balerini rosii

       Am citit din intamplare (ma rog, se zice ca in viata nimic nu e intamplator si tind sa cred din ce in ce mai cu tarie ca zicala asta e adevarata), am citit, ziceam, un articol pe un blog despre o campanie organizata de BlogAwards. ro.

       Cum eu sunt fana concursuri si campanii serioase care iti pot da posibilitatea unor castiguri frumoase (ca de, toti suntem materialisti intr-un fel sau altul, indiferent cat am vrea noi sa credem ca nu-i adevarat), nu m-am putut abtine si am accesat linkul cu pricina sa-mi satisfac curiozitatea.

         Ok ... curiozitate satisfacuta, atentie captata, castiguri foooooarte atractive, deja imaginatie debordanta si vise cu ochii deschisi la cum as putea fi eu "Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro".



         Deci, vreau sa particip la aceasta competitie si accesez site-ul lor, la sectiunea destinata concursului si anume "Curatenia de primavara"  Aici aproape toate produsele sunt epuizate de pe stoc (ma mustruluiesc acerb ca nu am intrat mai demult pe acest site, ca vad ca am pierdut niste produse pe care mi-ar fi placut sa le achizitionez).


         In orice caz, caut ce caut si dau peste acesti  balerini rosii "sugar little haiau stripe", marimea 39 care ma duc cu gandul la vara, vacanta, ochelari de soare, esarfa in par si geanta de panza, nisip, adiere usoara a brizei si mirosul sarat al marii. 
         Uhuhuuuu, ce poate face din om o simpla pereche de balerini rosii cu canafei :)
         Dati-mi balerinii acestia si pot cuceri lumea !!! Sunt usori si veseli si varatici ... sunt imaginea perfecta a unei dimineti de iulie stand pe o terasa plina de flori, savurand un fresh de rodii.
        Deja visez ... sper sa-i am cat mai curand :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)