luni, 25 martie 2013

Niste ... perle

         Ma opresc fascinata langa vitrina unei bijuterii pe langa care trec mai mereu in drumul meu spre casa.
         Woooow ... ce abundenta si ce opulenta !
          Imi vine in minte imaginea din filmul "Eu si Printul 2", a acelei incaperi regale pline de bijuterii care mai de care mai frumoase, mai valoroase, mai stralucitoare. Hmmm ... de ce mama naibii nu m-am nascut si eu printesa ?! :))

         Smaralde, rubine, safire, diamante, perle  "come to momma" !!!  

         EEEE ... ar veni ele, da' nu-mi permit eu sa le primesc ... de unde atata moneda de schimb ?! Poate doar daca le primesc cadou, atunci DA ! Dar cine sa mi le dea ?! Toti printii sunt luati ... Sau poate nu ... a mai ramas neinsurat Harry ala , nepotelul lui tanti Elisabeta ... cum care Elisabeta?! Elisabeta Regina Angliei !!! Pun pariu ca daca m-ar cunoaste pe miiiiineeee ... uhuuuu ... mi-ar da toate bijuteriile din lume numai sa-l las in pace ! Dar, ma rog, nu prea imi place de el ca-i cam roscat. Mie nu prea-mi plac roscatii, generally speaking !

         Dar, sa revenim ! Extrapolez putin celebra replica a lui Marilyn Monroe "Diamonds are a girl's best friends" si zic "Bijuteriile, in general, sunt cele mai bune prietene ale unei fete":)

         Uitandu-ma ca ... ma rog ... sa nu zic ca ce, ca nu-i frumos ...  uitandu-ma zic, in continuare la noile modele aparute peste noapte in vitrina mirobolanta, imi trece prin minte numele unui magazin on-line de bijuterii ... si nu orice fel de bijuterii, ci bijuterii cu PERLE : Cadourisiperle.ro
         Mai, asta este un site de sa te imbolnavesti si mai multe nu ! 
        Cerceicoliere, bratari, brose, pandantive, piese unicat si multe altele , toate continand PERLE !

          Acum, decat sa astept la vreun print inchipuit sa-mi de-a vreo perla, mai bine mi-o cumpar eu. Adica am vazut pe site-ul asta un pandantiv super fain, cu perla neagra , asa ca pentru o fiinta speciala ca mine ce sunt eu :) Uite asa arata mititelul (frumos, nu?) :


      Aaaaa si am mai vazut, la sectiunea Seturi de bijuterii cu perle , setul asta din perle roz piersica imbinate cu cuart roz:


      Nu-i asa ca pe Cadourisiperle.ro, poti gasi "bijuterii incredibile, pentru femei incredibile" ?! Bineinteles.

        Imi iau ochii de la vitrina frumos impodobita cu bijuterii care mai de care si ma indrept agale spre casa, gandindu-ma totodata ca odata ajunsa acolo sigur voi intra pe site sa vad ce noutati ... "perlistice" au mai aparut on-line.



3 comentarii:

  1. Poti sa le cumperi linistita, mai ales ca anul acesta o sa se puna foarte mult accent pe perle. Perle de toate formele si de toate culorile, se vor purta chiar si la tinutele de zi, la birou (eu nu prea imi imaginam, dar uite ca moda asta zapacita).
    In concluzie o investitie foarte buna ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si apropo, in caz ca au cercei la colierul cu perla neagra, sa nu faci prostia sa-l cumperi fara ei. :)

    RăspundețiȘtergere

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)