joi, 21 martie 2013

Momente din viata - ep. 2

                Inchid telefonul, blestemand in gand momentul in care am fost de acord cu asta. Nu ma simt in stare sa o iau de la capat. Nu cu ceva serios, in orice caz. Vreau ceva simplu, gen "basic instinct". Dupa cum mi-a fost descrisa, in niciun caz nu-i genul asta. Sigur vrea ceva serios, iar eu nu pot, de fapt nu vreau ceva serios.
               Nu pot da inapoi acum. E doar o singura intalnire si gata. S-a rezolvat. Poate nici nu imi va placea, asa voi avea constiinta impacata. Sper.
              Dar pana atunci mai am ceva de facut, niste comisioane de platit, niste telefoane de dat.
             "La naiba, unde te uiti, femeie ?! Cine ti-a pus volanul in mana ?! " Ia uite, mai si claxoneaza dupa ce ca ... "Hai treci odata ! Te misti ca melcu-n iarba !" Ce ti-e si cu femeile astea ! Femeile si condusul masinii ... nu-i o combinatie prea sigura ! Sper ca tipa cu care trebuie sa ma intalnesc stie sa conduca cum trebuie ! Da' la ce naiba ma intereseaza?!
              Anyway ... sper ca tipa asta are picioare lungi si figura de fotomodel. Macar sa ma delectez si eu cu privirea. Cum zicea c-o cheama?! Ah, da ... o fi avand cont pe Facebook ? 
             Uite c-am ajuns la banca. Normal, niciun loc de parcare la ora asta ! Las' ca-l blochez si eu pe asta ca doar stau putin. 
              Dau sa ies din masina si imi aud numele.
             "Hei, batrane, ce faci p'aici la ora asta?"
              Intorc capul "Salut amice! Uite cu niscaiva treaba pe la banca!" , raspund zambind catre prietenul meu cel mai bun.    
            "Ha , si eu care credeam ca te pregatesti pentru intalnirea de diseara. Sau ai venit sa faci un imprumut tocmai pentru asta ?!" ma intreaba amicul meu tachinandu-ma.
             "Specie de magar batran ce esti ! Ce spiritual esti tu, mah! Nu, mai, nu de asta am venit! Stiam eu ca nu trebuia sa-ti spun de intalnire ca n-o sa mai scap de glumele tale !"
             "Hai, mah, ca te las in pace. Da' sa stii ca astept detalii. Ne vedem la o bere sa-mi spui cum a fost ! Ma cam grabesc acum ca ma intalnesc cu niste clienti ! Bah, sa te comporti frumos , auzi !"
             "Du-te , mah, ca-ti dau si vreuna !"
             "Hahahaaa, nu asa , mah ! Frumos am zis ! Hai, salut ! Vorbim mai tarziu", zise amicul meu fluturand o mana si indepartandu-se cu un zambet siret pe fata.
             "Ăsta chiar asteaptă să-i povestesc", mă gandesc eu in timp ce intru zambind in banca.
              Ma indrept catre fata draguta de la ghiseu. Ii zambesc. Stiu ca am un zambet devastator si mai stiu si ca sunt modest rau de tot in privinta asta ! Tipa ma stie de cativa ani, e imuna si mai ales maritata. Imi permit cu ea glume si flirturi in joaca. Tine la glume. Imi rezolv hartiile, mai spun doua lucruri inteligente (cred eu) si amuzante (crede ea) , mai vrajesc vreo doua cliente si plec.
              Ies. Cel pe care l-am blocat sta mai - mai sa explodeze langa masina mea. Ma indrept nepasator spre parcare.  "A ta e masina asta ? Cine te-a invatat , mah, sa parchezi asa. N-ai vazut ca m-ai blocat?"
            "Haide, domnule, ca doar n-ai stat in apa. Si nici n-am intarziat asa de mult. Scuze, hai ca plec acum."
              Ma urc in masina. Trebuie sa intru fe Facebook. Ceeeee ? de unde naiba mi-a venit gandul asta ? Aaaaaa ... s-o caut pe tipa aia! Ciudat ca m-am gandit la asta tocmai acum ! Hai ca ajung acasa si intru sa vad.
             Caut si caut si in cele din urma gasesc. Ea o fi ? Ce dracu' ... din poza asta nu inteleg nimic! Si mai are si profilul privat. Niciun detaliu ! Hai , daca-i blind date, apai blind date sa fie ! La naiba, nu mai sunt un pusti sa accept intalniri d'astea oarbe. Ma duc sa fac un dus.
             Cu ce sa ma imbrac ? In mod clar ceva casual, dar si putin elegant. Gata, am gasit. Imi trec degetele prin par "In ce dracu' m-am bagat singur ?" Insfac cheile de la masina , inchid usa si sper din tot sufletul sa nu regret c-am luat hotararea asta.

- va urma -
             Nota autorului : Incep astazi seria povestirilor inspirate din viata celor cu care m-am intersectat de-a lungul existentei mele. Nu sunt experientele mele personale, cu toate ca in unele din ele ma regasesc si eu :) Am ales sa efectuez naratiunea la persoana I pentru ca mi se pare mai expresiva, mai implicata, mai adevarata. Sper sa va placa si sa cititi in continuare "Momente din viata".

                                        Astept critici, comentarii, chiar intamplari de ale voastre pentru care sa imi dati permisiunea de a le romanta si include in aceasta culegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)