marți, 9 octombrie 2012

Campionatul National de Blogging

       Pana de curand eram doar o simpla cititoare de blogguri, pasionata de stilul fiecaruia de a scrie si de a prezenta, trecand prin propriul filtru al creativitatii, o stire, un eveniment, o intamplare.

       De curand , am zis sa incerc sa vad lucrurile si din perspectiva scriitorului, si iata-ma astfel creandu-mi propriul blog si incepand sa postez, sa creez, sa ma simt ca un Demiurg al cuvintelor (desi eu sunt o mandra reprezentanta a sexului frumos :)))

         Mai mult decat intamplator am descoperit acest "Campionat national de blogging", initiat, organizat si sustinut  de Blogalinitiative.ro.  Mi-am zis ca asta este sansa mea de a ma face cunoscuta ... Si ce sansa mi s-a putut oferi acum la inceput de "activitate" in ale bloggingului !

        Pe scurt, organizatorii ne indeamna sa scriem, cat mai mult si cat mai competitiv , dar totodata calitativ (cu toate ca acest lucru nu este specificat in mod clar). Tot ce trebuie sa faci initial este sa scrii trei punte tari ale acestui campionat si trei propuneri de imbunatatire, dupa care iti poti inscrie site-ul in concurs. Mai multe informatii avizate gasiti aici : http://blogalinitiative.ro/campanii/te-bagi-in-campania-in-care-poti-castiga-cat-ai-putea-castiga-in-doua-campanii-obisnuite

         Asadar, se promoveaza si se incurajeaza competitivitatea, ceea ce nu poate fi decat un lucru bun, caci competitivitatea duce la dezvoltare, la evolutie. Pe de alta parte, este o rampa de lansare pentru cei novici (stiu ... sunt subiectiva, dar subiectivismul este esenta blogging-ului) si sunt si premii in joc (pentru cei mai materialisti dintre noi).

       Pe de alta parte insa, as include intre criteriile de jurizare si calitatea postarilor si a temelor abordate.  As cauta o posibilitate ca fiecare dintre cei inscrisi in concurs sa isi poata trimite postarile direct de pe blogul lor , fara a fi necesar sa intre de fiecare data pe site-ul Blogalinitiative.ro. si sa puna linkul in formularul respectivului concurs. Si as mai face un sistem in care sa se vada grafic punctajele tuturor celor inscrisi in concurs. 

      Cam atat. In rest toate bune si frumoase ! 

 

2 comentarii:

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)