vineri, 12 octombrie 2012

Suleiman Magnificul - Sub Domnia Iubirii este pe Kanal D , pe care navigand si eu ajung intr-un city break la Istanbul




           V-am zis ? Sigur ca v-am zis! Am de gand sa plec in Turcia. Intr-un city break la Istanbul!

           Cum adica "De ce?"

           Asa cum v-am destainuit intr-o postare anterioara (se pare ca ati uitat, dar nu-i nimic ca va readuc aminte), ma fascineaza ideea de a vizita fosta tara a sultanilor, paselor, cadanelor. 
           Daca si vechii romani au avut ambitia de a ajunge pana la Istanbul, pe care l-au si cucerit la vremea respectiva (Constantinopolul de pe atunci), eu de ce n-as avea ambitia asta ?!  Poate chiar sa-l cuceresc ... cu toate ca am o vaga impresie ca ma va cuceri el pe mine , ca de fascinat , sigur va reusi.
         N-am sa incep acum sa fac descrierea Istanbului, a Turciei, a obiectivelor turistice ... pentru ca oricum la acest moment nu le stiu decat din carti , filme sau documentare.
        Prefer sa ajung acolo si la intoarcere sa va povestesc din propria experienta cum a fost si ce-am vazut. Si , Dooooaaaaamneeeee, cate voi avea de povestit ! Voi posta si poze ! Multe-multe.
        Si daca nu va amintiti postarea mea anterioara referitor la excursia asta , reimprospatati-va memoria aici :

http://bloggerdeocazieeu.blogspot.ro/2012/10/kanal-d-il-aduce-pe-suleyman-magnificul.html

        Desigur , aceasta excursie nu poate avea loc decat datorita Kanal D. Organizatorilor le multumesc pentru ocazia oferita de a-mi putea realiza unul din visele de anul acesta.

            Kanal D îti poate aduce și ție un city break la Istanbul dacă scrii pe blog o poveste despre Turcia (detalii aici). Până atunci, dacă vrei să simți și tu atmosfera specifică Turciei, Kanal D te invită să urmărești serialul Suleyman Magnificul – Sub Domnia Iubirii, în fiecare luni și marti, de la ora 20:00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)