marți, 9 octombrie 2012

Convertire

         Anul acesta a fost prietenul meu... Mă rog, mai puţin la începuturi că de, orice început este mai greu. :D

         Când am cunoscut anul 2012, târam dupa mine un bagaj foarte mare şi apăsător lăsat amintire de fostul an 2011. Un bagaj greu, un bagaj răvăşit, murdar, plin până la refuz, un bagaj care se încăpăţâna în mod ostentativ să nu se închidă, din care ieşeau urât şi dezolant fâşii de haine vechi şi rupte.

         Însă anul 2012 a reuşit în mod miraculos să închidă valiza, să coasă hainele, să mă împace pe mine cu mine însămi şi cu bagajul meu.

         Anul 2012 mi-a deschis noi orizonturi, locuri minunate, mi-a oferit călătorii , m-a dat pe mine lumii si lumea mi-a dat-o mie
         M-a înconjurat de prieteni, de iubire, m-a învăţat că în viaţă trebuie să-ţi asumi riscuri, să ai curajul nebun al schimbării, să îţi învingi fricile, să iei atitudine.

         În noiembrie 2011 am împlinit 30 de ani . Mi se spunea că viaţa abia acum începe. Nu credeam în asta pana când nu mi s-a întâmplat chiar mie. And now I am a believer ! :))))

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)