luni, 8 octombrie 2012

Masura fericirii

Cand mergi pe strada auzi , inevitabil, tot felul de discutii mai mult sau mai putin interesante.

Asa mi-a fost dat sa aflu care este masura fericirii ...... si cand vine vorba de fericire ... apai sunt numai ochi si urechi :) Imbatraneam degeaba si p'asta n-o aflam !

Asadar ieri, mergand pe drum mai mult plictisita , chiar toropita de caldura unei veri tarzii la inceput de octombrie, aud o voce suava in spatele meu :
"Am ajuns la concluzia ca masura fericirii mele consta in capacitatea, sau mai bine zis incapacitatea de a-mi da cu ruj pe buze ... in special negru ... de fapt si rosu ..." 

Replica memorabila a unuia dintre cei doi tineri care erau impreuna cu exponenta acestei simplitati a vietii a fost :"Da' de cand te dai tu cu ruj ?"  Si uite asa s-a dus si masura si fericirea, caci don'soara s-a bosumflat inevitabil.

Deh, ce sa-i faci ... fericirea nu-i perpetua ... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your comment awaits for aproval. Stay tuned :)